Google Arama Motoru

22 Temmuz 2010 Perşembe

Kızları Sevmiyorum!

Kızları sevmiyorum evet. Özellikle 17-23 yaş arası. Genellikle aptal olurlar. Açıp iki sayfa kitap okumazlar. Pek çok konuda çok konuşurlar. Tabi bu çokluk bokluğa karışır, saçmalarlar.


Pek çok tipi vardır da sıralamak benim işim değil tabi ki. Ben sadece gıcık olduklarıma değinmek istiyorum.

Kimisi facebook delisidir. Facebook nedir, nasıl kullanılmalıdır,ne yapılmalıdır, ne yapılmamalıdır bilmezler. Onlara göre bir genç kız için olmazsa olmazlardandır. Okudukları tek şey facebookta paylaşılanlardan ibarettir.

Bir kısım alışveriş delisidir. Görmemişlik mi alışmışlık mı ben anlam veremedim. Bir numara küçük olsa da beğendiği ayakkabıyı alan avratlar var. Peki yevrum, babayın parasını kullanırken aldıklarının randımanlı oluşuna dikkat edion mu sen? Umru dışıdır. Saygılar.

Bazısı sadece roman okur, pembe dizi izler, aşkı memnu tarzı diziler izler, hayal kurar. Bölümde, fakültede popüler yakışıklı kimse ona aşıktır. Onunla ilgili hayallerine asla dur demez.

Yine bi tip vardır ki öldüresin gelir. Dedikoducudurlar! Yanında iki dakika konuşsun en yakın arkadaşına gıcık olursun. En temizi onlardan uzak durmaktır.

Sevgililerine acıdığım kız grubu da tripAVRATcanlardır. Sevgilileriyle muhabbetleri beni öldürür. En son geçtiğimiz ay şahit oldum. Aşkım yumurta yeme, aşkım geğirme ( NASIL YANİ?), aşkım o kim, aşkım onunla konuşma, git, gel, öp, otur, kalk… Arkadaşım! Terk etsene şunu ya diye bağırmak istedim. Değişik.

Son olarak Anneleri, Nineleri ve Babaanneleri ayrı tutuyorum:)

2 yorum: