Google Arama Motoru

25 Temmuz 2010 Pazar

Üniversitede Kredi Kartı Kullanma(k)

Hemen hemen her üniversite öğrencisi gibi ben de kredi kartı kullandım, kullanıyorum. Bu fikir bana malum olmadı tabi ki. Arkadaşlarımdan duydum, gördüm. Çok hoş geldi. 300 TL limitli bir kredi kartı beni çok zorlamaz diye düşündüm. İş Bankası’nın öğrenciye verdiği İş’te Üniversiteli kredi kartına başvurdum. Limiti tam düşündüğüm gibi 300 TL. Oooohhhh çok güzel(!)

Kart geldiğinde her şey çok güzeldir. Çarşıya çıkılır çıkılmaz alışveriş çılgınlığı başlar. “Şunu da alırım ne olcak ki taksit yaptırırım. Ödemesi zor olmaz” şeklindeki cümlelerin ardı arkası kesilmez.
Sonraki tablo çok hazindir! Görmemiş gibi abanılmış kredi kartının asgarisini yatırma fikri çok hoş gelir. Asgrarisini yatıra yatıra 300 liralık borç yaklaşık 5 ayda ancak ödenir. Bu arada daFAİZin yalnızca ucu sivridir:) İstisnai durumları saymıyoruz. Ama ben hala nisanda yaptığım harcamaları ödemeye mahkumum. Çok dikkat:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder