Google Arama Motoru

28 Ağustos 2010 Cumartesi

Ac Dersen Acarim Sacmaligi

Acun Ilıcalı’nın sunduğu Var mısın Yok musun yarışmasında sinerji yakalanmış durumda. Fakat son derece saçma bulduğum diyaloglar var.







-Canım seni çok seviyorum biliyorsun

-Seni etkilemek istemiyorum

-Mavi/kırmızı hissediyorum ama AÇ DERSEN AÇARIM.

Bu nedir? Aç dersen açarım demek “Söyleyecek lafım yok, ben de herkes gibi saçmalıyorum. Bir an önce karar ver” demektir. Bunu söylemeleri çok manasız. Sanki aç denilince açmama özgürlüğüne sahipmiş gibi konuşulan saçma söz. Artık bu sıkıcı repliklerden kurtulmalılar.

Ayrıca şu an 29 Ağustos saat 22.27 Mehtap yarışıyor. İşitme engelli olan Mehtap bütün işitme engellilerine örnek olmuş durumda. 500 bin alacakmış gibi ilerliyor. Program bitiminde göreceğiz..

4 yorum:

  1. çok üzüldüm. ağladım resmen

    YanıtlaSil
  2. benim de bi akrabam isitme engelli cok zor. keske ona daha büyük verselerdi:(

    YanıtlaSil
  3. engelli die fazla vermeleri saçma olurdu. şansı neyse o kadr alsn bnce;)

    YanıtlaSil