Google Arama Motoru

30 Ağustos 2010 Pazartesi

Blogger Hızlı İndex!

Son zamanlarda sık karşılaşıyorum bu sorunla. Blogspot geç indexleme sorunu, yeni açtığım blogum indexlenmiyor şeklinde başlıklar altında okuduğum can sıkıcı sorunu çözmek için kendi yöntemimi söylemek istiyorum.


Google bana kıyak geçmediğine göre size söylediklerim işinize yarayacaktır. Yani işe yaramasını umut ediyorum.

1. Gün 3 özgün içerik girdim hit kazandıran sitelere üye oldum.

2. Gün bir özgün içerik girdim ve şuradan ping attım.

3. Gün tekrar ping attım, Google'a ekledim ve 3 içerik girdim.

4. Gün 3 özgün içerik girdim ve Google ilk defa blogumu 5. günde indexledi.

Daha sonra da blogumu sürekli olarak güncel tuttum. Zaman zaman günde iki yazı yazdım.

Sitemap göndermedim ve sonuç olarak yazdığım yazı en geç 40 saniyede indexleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder